پاناپردا کارگزاری رسمی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

پاناپردا کارگزاری رسمی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک می باشد. این شرکت با حفظ استانداردهای خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد درزمینۀ فروش و ثبت پایانه‌های فروشگاهی  در انواع مختلف سیار و غیر سیار، خدمات درگاه اینترنتی، راهبری سیستم‌های خدمات کارت، … می باشد.

کارگزاری رسمی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، به منظور ساماندهی خدمات رفاهی  مشتریان سازمان‌ها و شرکت‌ها راه‌اندازی شده است. این سامانه با داشتن شبکه گسترده‌ای از مشتریان نهایی شامل کارکنان و مشتریان سازمان‌های مختلف، یک روش جذب مشتری و افزایش فروش را به فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد خود ارائه می‌دهد. به همین منظور این شرکت قصد دارد با هدف ارتقاء جذب سازمانی و پذیرندگی خود، به شناسایی و به کارگیری کارگزار ذیصلاح (در سراسر کشور) که در حوزه جذب و توسعه پذیرنده و دارندگان پایانه فروشگاهی سازمانی فعالیت داشته ‌اند، اقدام نماید.

تاریخچه و اطلاعات سازمانی

  شرکت پرداخت الکترونیک  پاسارگاد در سال 1384 با مسئولیت خدمات الکترونیکی در گروه مالی پاسارگاد آغاز به کرده است.و امروز در هلدینگ فناپ کار می کند.هم اکنون شرکت پاناپردا در استان فارس به به عنوان کارگزاری رسمی شرکت پاسارگاد با کد تاسیس 37190 در تاریخ 1/8/1400 شروع به کار کرده است.این شرکت با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیکی، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شــــرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.

چشم انداز شرکت بهبود کیفیت زندگی با توسعه راهکارهای پرداخت نوآور و هوشمند است. شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در زمینه خدمات بانکی همچون ارائه انواع کارت‌ و پایانه کارت، درگاه پرداخت اینترنتی، شبکه‌های مخابراتی و مواردی نظیر آن فعالیت می‌کند. این شرکت با به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، بسترهای لازم را برای استفاده از ابزارهای نوین این صنعت، فراهم می‌سازد. پرداخت الکترونیک پاسارگاد، همچنین با هدف ارتقای خدمات و محصولات خود، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی 24 ساعته راه‌اندازی کرده است که در تمام روزهای هفته، با تیم‌های آموزش دیده و با استفاده از سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان، پاسخگوی سوالات و مشکلات کارت‌های بانکی، پایانه‌های فروش، پرداخت اینترنتی و امور پذیرندگان است.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد شامل خدمات گسترده ای است از جمله

1.نصب پایانه‌های کارت (در انواع Dial Up، LAN، GPRS،Contactless  و Wi-Fi )

2.خدمات درگاه اینترنتی

3.راهبری سیستم‌های خدمات کارت شامل سیستم‌های مجازی و پرداخت بانکی

4.پیاده‌سازی، نظارت و راهبری شبکه‌های LAN، WAN و خطوط پرسرعت مخابراتی

5.پیاده‌سازی انواع پروژه‌های مرتبط با صنعت کارت و پایانه های فروشگاهی (با امکانات اختصاصی و متعدد)

6.صدور انواع کارت‌های پرداخت نقدی، اعتباری، هدیه، بن‌کارت، طرح مشترک

7.از جمله مهمترین مشتریان این شرکت می‌توان به بانک‌های صادرات، سپه، رفاه، قرض‌الحسنه مهر ایران، گردشگری، حکمت ایرانیان و پاسارگاد اشاره کرد.

در دنیای امروز، استفاده از ابزارهای پیشرفته بانکی جهت عملیات مالی از ملزومات روزمره زندگی مدرن می‌باشد. برای ورود به این دنیای مدرن، ما در کنار شما هستیم. این دستگاه از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک می‌باشد. دستگاه کارتخوانPOINT OF SALE یا پایانه فروش، دستگاهی است که به شما امکان می‌دهد تنها با استفاده از کارت بانکی خود بتوانید وجه مورد نیاز خرید کالا و خدمات را به فروشنده پرداخت کنید. این دستگاه همچنین به شما امکان اخذ موجودی حساب شخصیتان را نیز می‌دهد.

استفاده از کارت در پایانه‌های فروش بسیار ساده است. کافی است پس از کشیدن کارت، مبلغ مورد نظر و رمز کارت خود را وارد نموده و تایید نمایید. کل مراحل در چند ثانیه انجام شده و تراکنش صورت می‌پذیرد. سپس دو رسید برداشت از حساب از دستگاه برای فروشنده و دارنده کارت چاپ می‌گردد که این رسید نشان دهنده کلیه جزئیات پرداخت شما بوده و می‌تواند در رسیدگی آتی مورد استفاده قرار گیرد. خرید با کارت تفاوتی با خرید با اسکناس ندارد.

مطالب مرتبط:

معرفی دستگاه new 7210
معرفی کارتخوان مورفان H9
معرفی دستگاه کارتخوان سیار مدل pax s910

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *