نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان

با توجه به گستردگی تجارت الکترونیک در سراسر کشورلزوم استفاده از دستگاه های کارتخوان یکی از موارد مهم در کسب و کار است.در این مقاله ابتدا در مورد دستگاه کارتخوان و مزایایی که برای فروشندگان و کاربران به همراه دارد صحبت خواهیم کرد و سپس به بحث نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان خواهیم پرداخت. اگر قصد اخذ نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان با روشی بسیار سودمند را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید زیرا پس از مطالعه حتما یکی از روش های جذاب اعطای نمایندگی پاناپردا را انتخاب خواهید کرد.در ابتدا یک توضیحی راجع  به اینکه کارتخوان چیست بدهیم:

دستگاه کارتخوان چیست؟

دستگاه کارتخوان یک پایانه فروشگاهی است که افراد می توانند تمامی تبادلات مالی و خرید و فروش خود را انجام بدهند.استفاده ازاین پایانه فروشگاهی تمامی پرداخت های الکترونیکی را آسان کرده و به افراد کمک می کند تمامی تراکنش ها در بستر ایمن انجام دهند.

دستگاه کارتخوان از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه ‌ای به سیستم بانکی امکان انتقال خودکار مبلغ خرید از حساب خریدار به فروشنده را فراهم می ‌سازد. دستگاه‌ های کارتخوان علاوه بر امکان پرداخت، دارای عملکردهای مختلفی از جمله اعلام موجودی، دریافت صورتحساب، پرداخت قبوض، خرید شارژ، امکان انصراف از خرید و گزارش روزانه است که باعث می شود مزایای یک شعبه کوچک بانکی را داشته باشد.

چگونه نمایندگی کارتخوان بگیریم؟

برای اخذ نمایندگی فروش ابتدا می بایست شرکت های معتبری را در خصوص فروش و ارائه خدمات انواع دستگاه کارتخوان شناسایی کرد. سپس با توجه به شرایط کار خود و نیاز بازار هدف مناسب ترین آن ها را انتخاب و همکاری را شروع کرد. شرکت های معتبری که نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان ارائه می دهند اصولا دارای یک وب سایت رسمی هستند و همچنین از بخش های مختلفی مانند واحد پشتیبانی، واحد تعمیرات، مارکتینگ، کنترل کیفی و موارد دیگر تشکیل شده اند.

شرکت پاناپردا به عنوان کارگزاری رسمی پرداخت الکترونیک پاسارگاد و نمایندگی فروش انواع کارتخوان سیاردراستان فارس  و تمامی شهرستان های همجوار مجوز همکاری و فروش انواع کارتخوان و پذیرش نمایندگی فروش انواع کارتخوان سیار می باشد.

اولین روشی که نمایندگی پاناپردا به عنوان نمایندگی فروش انجام می دهد فروش دستگاه کارتخوان به صورت تکی می باشد.در این روش پورسانت فروش به فروشنده تعلق می گیرد و پشتیبانی فروش مرتبط با فروشنده می باشد.

دومین روش پذیرش نمایندگی و فروش کارتخوان به صورت عمده می باشد.

روش سوم گرفتن نمایندگی جذب کارشناس فروش است.این روش دارای حقوق ثابت و پورسانت از طریق شرکت پاناپردا می باشد.در این روش داشتن رزومه و بازاریابی در این زمینه مزیت محسوب می شود.

این روش دارای یک مزیت نسبت به سایر روش های اعطای نمایندگی فروش در پاناپردا است . آن هم این است که ممکن است مبلغ دریافتی و درآمد حاصل از فروش دستگاه های کارتخوان بیشتر از روش های دیگر باشد. در این روش یک نماینده فروش می تواند درآمد بسیار بالا و نامحدود و بدون سقف داشته باشد. این درآمد می تواند در ماه های مختلف دارای ارقام مختلفی باشد. زیرا هر چه تعداد کارتخوان های فروخته شده بیشتر باشد میزان درآمد نماینده فروش نیز بیشتر می شود. اصولا کار بازاریابان و فروشندگان حاذق پس از مدتی فعالیت در این زمینه بسیار راحت می شود. زیرا مشتریان ثابتی پیدا خواهند کرد که بدون هیچ دردسری اقدام به خرید مجدد از آن ها می کنند.

جمع بندی

دستگاه های کارتخوان یکی از نتایج پیشرفت تکنولوژی در عرصه پرداخت الکترونیک هستند. امروزه تمام کسب و کارها اعم از شرکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و حتی کسب و کارهای بسیار کوچک از دستگاه کارتخوان جهت انجام تراکنش ها استفاده می کنند. در این مقاله در مورد کارتخوان و انواع آن از لحاظ بستر ارتباطی صحبت شد.

موضوع مهم دیگر اعطای نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان با هدف تسریع و راحتی در استفاده از کارتخوان در سراسر کشور و همچنین ایجاد شبکه ای یکپارچه است تا همه افراد بتوانند از این فناوری به راحتی استفاده کنند. شرکت پاناپردا با ارائه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزارهای باکیفیت، آموزش و راه اندازی حرفه ای و همچنین پشتیبانی شبانه روزی غیر از خدمات فروش و پس از فروش، اعطای نمایندگی به افراد علاقه مند در این حوزه را نیز انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات اعطای نمایندگی می توانید با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

معرفی کارتخوان s90
پاناپردا کارگزاری رسمی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
معرفی دستگاه کارتخوان سیار مدل pax s910

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *