معرفی کارتخوان مورفان H9

کارتخوان سیار مورفان h9  از سری دستگاه های برند مورفان است.کارتخوان h9  در دو مدل عرضه شده که مدل اول قابلیت اتصال به وای فای و اینترنت فورجی سیمکارت رو به صورت  همزمان دارد و مدل نوع دوم از اینترنت سیمکارت استفاده می کند. دستگاه هایی که به وای فای متصل می شود از سرعت تراکنش بسیار بالایی برخوردار هستند.یکی دیگر از ویژگی هایی که در دستگاه های کارتخوان سیار دارای اهمیت بالایی است  میزان نگهداری شارژ می باشد. کارتخوانِ سیارِ H9 از باطری با ظرفیت بسیار بالا برخوردار است که باعث می شود تا مدت زمان طولانی تری از دستگاه استفاده کنید.

ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه کارتخوان سیار مورفان H9

کارتخوان سیار مورفان H9 همینطور با شارژر اندرویدی شارژ می شود. که این امکان رو به شما می دهد که با پاوربانک و یا حتی شارژر فندکی ماشین هم آن را شارژ کنید. اندازه مناسب و سبک بودن دستگاه یکی دیگر از نکته های مثبت کارتخوان H9 محسوب می شود. و با وزن حدود 330 گرم این قابلیت را به کاربران می دهد که خیلی راحت آن را با خودشان حمل کنند. کیفیت ساخت بدنه، سبک و خوش دست بودن و همینطور صفحۀ رنگی H9، همه از ویژگی هایی هستند. که این کارتخوان سیار را چند پله از هم رده های خودش بالاتر نگه می دارد.

مشخصات فیزیکی و فنی دستگاه کارتخوان morefun h9

پردازنده : ARM cortex A7

سیستم عامل : linux

نوع ارتباط : ارتباط با سیم کارت (سیار)

وزن : ۳۳۵ گرم

ابعاد صفحه : ۲.۴اینچ

ابعاد : ۱۷۶.۶*۸۳.۵*۵۴ میلی متر

رنگ صفحه : رنگی

نمایشگر : 240*320 پیکسل LCD رنگی

سرعت پرینتر : ۱ الی ۲ ثانیه

نوع پرینتر : high speed

اسکنر بارکد : دارد

حافظه داخلی : ۵۱۲ مگابایت

حافظه رم : ۲۵۶ مگابایت

کاغذ پرینت : ۵۸ میلیمتر

صفحه کلید : ۱۹ کلید

رنگ : آبی

ویژگی ها :NFC

مراحل ثبت سفارش آماده سازی و تحویل دستگاه کارتخوان سیار مورفان

برای ثبت اطلاعات شما در سیستم شاپرک جهت راه اندازی دستگاه لازم است اطلاعات هویتی شما مانند تصویر شناسنامه ،کارت ملی ، تاییدیه کد شبای بانکی و… را دریافت کنیم و این مدارک رو در سیستم شاپرک بانک مرکزی بگذاریم تا بعد از بررسی و تایید، دستگاه آماده به کار به دست شما عزیزان برسد.

تمامی دستگاه های کارتخوان در پانا پردا تحت پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان و پشتیبان ما میباشد. دستگاه پوز شما بعد از خرید و ارتباط با کارشناسان پاناپردا در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از تکمیل مدارک آماده به کار می شود ، زمان فعال سازی 1 روز کاری ( بعد از تکمیل مدارک) و بدون هزینه می باشد.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما درپاناپردا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:
معرفی دستگاه new 7210
معرفی کارتخوان مورفان H9
دستگاه کارتخوان pax s910

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *