معرفی دستگاه کارتخوان سیار مدل pax s910

کارت خوان سیار پکس مدل pax s910 که محصول شرکت پکس می باشد و یکی از چند برند برتر در زمینه کارت خوان سیار می باشد.کارت خوان سیار مدل pax s910  که دارای ویژگی های ابعاد بسیار کوچک و سبک و خوش دست می باشد .

این مدل از کارت خوان سیار پکس دارای پرینتر با سرعت خوب می باشد و همچنین باطری قوی کارگذاشته شده روی این دستگاه از مزایای این مدل از کارت خوان می باشد.همچنین کارت خوان پکس اس ۹۱۰ با دو سامانه پرداخت نوین و فناوا فعال و ایران کیش می باشد و قابلیت اتصال به تمامی بانک های تحت شتاب کشور می باشددکمه های بسیار روان دارد و دکمه ی اینتر در قسمت پایین سمت راست و گزینه ی کنسل در پایین و سمت چپ موجود می باشد.این دستگاه پلمپ می باشد و دارای یک سال ضمانت بوده است.

این دستگاه تراكنش را با استفاده از سرویس های بستر GPRS انجام ميدهدو از سیم های فور جی استفاده می کند و دارای تاچ و قلم بوده کارت خوان بیسیم دارای WIFI و NFC می باشد. دستگاه کارت خوان بی سیم بوده و با استفاده از سیم کارت تراکنش انجام می شود.سیم کارتی که در درون دستگاه قرار میگیرد باید هم شارژ ریالی و هم بسته اینترنتی داشته باشد.انجام مراحل روشن و خاموش شدن دستگاه به این صورت می باشد که با نگه داشتن دکمه سبز دستگاه روشن و با نگهداشتن دکمه قرمز دستگاه خاموش می شود.

PAX S۹۱۰ یک دستگاه کارتخوان سیار  است که با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری تولید می شود. اتصال این دستگاه از طریق سیم کارت و باتری این دستگاه قابل شارژ است که تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. سرعت انجام تراکنش pax s۹۱۰ آن حدود یک ثانیه است. تولید کننده این دستگاه یک شرکت آمریکایی به نام PAX TECHNOLOGY که خط تولید آن در چین میباشد.

دستگاه کارتخوان pax s910

دارای ویژگی های فنی زیر است:

طریقه ارتباط۲ GPRS (سیم کارت)

صفحه نمایش: ۲.۴ اینچ

قطر رول کاغذ: ۴۰ میلیمتر

سرعت پردازش بسیار بالا

ماندگاری شارژ ۲۴ ساعت

وزن ۳۶۰ گرم

کارتخوان s910 رنگی از سری محصولات برند PAX یک دستگاه با ابعاد متوسط و سیار است که به شما برای دریافت مبلغ فروش محصولات یا خدمات از مشتری کمک می کند. دستگاه پایانه فروش S910 پکس یکی از مطلوب ترین های این برند است. وزن کم محصول که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است.

این کارتخوان به ۳ حساب بانکی متصل می گردد که به دلخواه میتوانید یکی را انتخاب و تراکنش بگیرید.این دستگاه با رول کاغذ  ۱۲ متری در زمره بهترین و باصرفه ترین های پایانه فروش قرار دارد.این محصول برای شروع به کار  به رول کاغذ  و سیم کارت  ۴G/5G  نیاز دارد و با استفاده از سیم کارت با سرور مرکزی شاپرک ارتباط برقرار می کند.کارتخوان سیار PAX S910 با قابلیت پذیرش کلیه کارت‌های بانکی در اندازه‌ی متوسط می‌باشد.

سرعت تراکنش :

با توجه به استفاده این دستگاه  از سیمکارت ، سرعت تراکنش آن وابسته به دیتای سیمکارت می باشد.این کارتخوان قابلیت اتصال به سیمکارت  را دارد و در کمتر از یک ثانیه تراکنش را انجام خواهد داد .همچنین انواع تراکنشهای بانکی از جمله : پرداخت قبوض، شارژ موبایل، مانده گیری حساب، خرید و دریافت گزارشات روزانه و… انجام می شود.

مطالب مرتبط:

معرفی کارتخوان مورفان H9
معرفی دستگاه new 7210
معرفی کارتخوان s90

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *