کارتخوان مورفان کامبو

معرفی کارتخوان مورفان کامبو

کارتخوان سیار  مورفان کامبو از برند مورفان و از بهترین برند مورفان می باشد.این کارتخوان علاوه بر اتصال به دیتای سیمکارت قابلیت اتصال به وای فای را دارا می باشد.در این مقاله به معرفی کارتخوان مورفان کامبو می پردازیم:

این کارتخوان با وزن 335 گرم و حافظه 512 مگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت وپردازنده ARM cortex A۷ ۱.۲گیگاهرتز – ُsecurity CPU ۳۲ بیتی  و ابعاد ۱ × ۱۱ × ۱۵ اینچی میلی متر  می باشد.این کارتخوان علاوه بر مشخصات و ویژگی های بالا جوابگوی تمام اصناف می باشد این کارتخوان با اتصال به تکنولوژی NFC قابلیت پرداخت امن را در تمامی بسترها را فراهم می کند. در ادامه به ویژگی های کارتخوان مورفان کامبو می پردازیم:

1-اتصال به wifi

یکی از ویژگی های مهم این کارتخوان قابلیت اتصال به وای فای  علاوه بر اتصال به دیتای سیمکارت   می باشد.

2-باتری کارتخوان

این کارتخوان با باتری 3000 میلی آمپری قدرت نگه داری شارج بالا را دارا می باشد و جوابگوی تمامی تراکنشات به مدت  یک الی دو روز می باشد.

3-سرعت تراکنش

سرعت تراکنش این کارتخوان با اتصال به وای فای زیر 2 ثانیه می باشد.و در صورت اتصال به دیتای سیمکارت حدودا 3 ثانیه می باشد.

4-آک بودن دستگاه کارتخوان

این کارتخوان به دلیل اینکه تنها از یک شرکت به صورت اختصاصی وارد می شود آک و پلمپ می باشد.و دارای گارانتی شرکتی یک ساله از شرکت پارت ارتباطات اوا می باشد . ودر صورت خرابی و تعویض اقلام این کارتخوان باید به شرکت وارد کننده ارسال شود.

5-آنتن دهی

این دستگاه با انتن دهی قوی در تمام نقاط یک دستگاه کارتخوان با آنتن دهی قوی می باشد.

6-طراحی و وزن

این کارتخوان با وزن 335 گرم و حافظه 512 مگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت و ابعاد ۱ × ۱۱ × ۱۵ اینچی میلی متر جزو کارتخوان های خوش دست و ارگونومیک می باشد.

7-مقاومت بدنه

جنس بدنه پلاستیک فشرده بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه کلیدهای با نوشته لاتین و نرم دارای نمایشگر  ۲٫۴ اینچی و رنگی که باعث نمایش نوشته ها و اعداد با کیفیت بالا است.

ثبت نام و فعال سازی دستگاه پوز مورفان کامبو

جهت ثبت نام دستگاه پوز مورفان بایستی ابتدا با ما تماس بگیرید. مدارک و شرایط ثبت در سامانه شاپرک به قرار زیر میباشد.

تصویر شناسنامه

تصویر پشت و روی کارت ملی

آدرس و کدپستی و شماره شبا

* تصویر مدارک را میتوانید از طریق واتساپ و یا به صورت حضوری برای ما ارسال بفرمایید.

تمامی مراحل خرید، فعال سازی و ارسال دستگاه پوز مورفان کامبو طی یک روز کاری قابل انجام است. توصیه ما به مشتریان عزیز همیشه این بوده است که در خرید کارتخوان شتاب به خرج ندهند و اجازه دهند تا فرایند ثبت نام و ارسال با صبوری پیش برود. ثبت و فعالسازی در شرکت پاناپردا یک روز کاری می باشد.

شرکت پاناپردا به عنوان کاگزاری رسمی پاسارگاد و پرداخت نوین و ثبت و فعالسازی 5 ساعته و فروش انواع کارتخوان سیار و پشتیبانی و گارانتی مادام العمر می باشد.

جهت دریافت انواع کارتخوان سیار با پشتیبانی پاناپردا در ارتباط باشید. برای مشاوره سفارش دستگاه کافی است با شماره های پشتیبانی پاناپردا تماس بگیرید. پس از راهنمای تلفنی میتواند مدارک خود را جهت شروع ثبت نام از طریق واتساپ و یا مراجعه حضوری ارسال بفرمایید.

مطالب مرتبط:

معرفی کارتخوان PAX S90

معرفی کارتخوان D210

معرفی کارتخوان A920

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *