معرفی کارتخوان PAX S90

کارتخوان S90 یک دستگاه پوز سیار می‌باشد که اتصال آن تنها از طریق یک سیمکارت تلفن‌ همراه امکان‌پذیر می‌باشد و همچنین تراکنش‌ها با استفاده از سرویس‌های بستر GPRS نیز انجام می‌شود.این کارتخوان مورد تایید شاپرک می باشد. کارتخوان   s90  از محبوب ترین پایانه های فروش بیسیم برای صاحبان کسب و کار است.از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه کارتخوان رنگی S90 می‌توان به عملکرد قدرتمند آن برای پردازش سریع‌تر تراکنش‌ها و قابلیت اتصال به سیمکارت ۴٫۵G اشاره کرد.در این مقاله به معرفی کارتخوان S90 می پردازیم:

 ویژگی های کارتخوان Pax S90

ارتباطات

برای اتصال به شبکه بانکی ، کارتخوان s90 فقط به یک سیم کارت(همراه اول یا Irancell یا رایتل) نیاز دارد که میتواند داده ها را از طریق اینترنت (GPRS) ارسال و دریافت کند.

سرعت تراکنش

انجام تراکنش در این دستگاه در صورت آنتن دهی کامل و منطقه تحت پوشش شبکه GPRS حدود ۲ الی ۴ ثانیه و در صورت عدم پوشش شبکه چند ثانیه بیشتر به طول می انجامد.

پردازنده

ریز پردازنده‌ی ARM11 اطمینان سریعتر، معاملات قابل اعتماد در هر کجا و در هر زمان را فراهم می آورد. کارتخوان سیار PAX-S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استفاده از پردازنده ی ARM11 و پشتیبانی از DUKPT, Master/Session, DES و ۳DES به انجام می رساند.

اتصال به حساب بانکی

کارتخوان سیار PAX-S90 مانند دیگر کارتخوان های سیار دارای قابلیت اتصال به هر حساب بانکی می باشد.

نگه داری شارج

این کارتخوان دارای باتری 1800mAh از جنس لیتیوم یونی می باشد که نگهداری شارج به مدت 48 ساعت را مقدور می سازد.نگه داری شارج در این کارتخوان بالا می باشد.

آنتن دهی

کارتخوان سیار PAX-S90 از نمونه  دستگاهای کارتخوان سیار می باشد، که به وسیله سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و با کمک سرویسهای بستر GPRS تراکنش را انجام میدهد. کارتخوان سیار PAX-S90 آنتن دهی این کارتخوان در تمامی مکان ها با سیمکارت از طریق شبکه دیتای به راحتی امکان پذیر می باشد.اتصال این دستگاه به شبکه بانکی به سیم‌کارتی  که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه  ۴G  بر روی آن فعال باشد.

کاربرد های کارتخوان pax s90

این کارتخوان سیار برای تمامی اصناف استفاده می شود.این کارتخوان بی‌سیم مناسب شرکت‌های پخش، تحویل حضوری و پیک می‌باشند.

صفحه نمایش و بدنه

این کارت خوان برای ارائه عملکرد بی سیم متناسب با یک فریم محکم و در عین حالا براق و ارگونومیک طراحی گردیده است.مهم ترین ویژگی این کارت خوان سیار مقاوم در اثر ضربه وانجام تراکنشات در کمترین زمان ممکن هست.این کارتخوان دارای بدنه قوی می باشد که برای تمامی اصناف خصوصا شرکت‌های پخش، تحویل حضوری و پیک مناسب می‌باشد.

مشخصات فنی کارتخوان پکس s90

رنگ : آبی و طوسی
پردازنده : ARM 11 32-Bit
حافطه : 192 مگابایت
نمایشگر : 2.4 اینچ ، تک رنگ
باتری : 7.4 ولت – 1800mAh
درگاه شارژ : 9.5 ولت
وزن : 508 گرم
ابعاد : 199*87*61 میلی متر

مدارک جهت دریافت کارتخوان سیار

پشت و روی کارت ملی

صفحه اول شناسنامه

تاییدیه شماره شبا

شرکت پاناپردا به عنوان کارگزار رسمی پاسارگاد و پردخت نوین ارایه دهنده انواع کارتخوان سیار و ثابت و فعالسازی و پشتیبانی 24 ساعته و ارسال انواع کارتخوان سیار به تمام نقاط ایران با گارانتی می باشد.

جهت دریافت انواع کارتخوان سیار با پشتیبانی پاناپردا در ارتباط باشید. برای مشاوره سفارش دستگاه کافی است با شماره های پشتیبانی پاناپردا تماس بگیرید. پس از راهنمای تلفنی میتواند مدارک خود را جهت شروع ثبت نام از طریق واتساپ و یا مراجعه حضوری ارسال بفرمایید.

مطالب مرتبط:

معرفی کارتخوان D210

معرفی کارتخوان A920

 نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *