معرفی کارتخوان A920

کارتخوان A920  یک دستگاه کارتخوان اندروید هوشمنده که با داشتن سیستم عامل اندروید و صفحه نمایش با کیفیت هوشمند hd  وصفحه لمسی و اسکنربارکد قابل استفاده به صورت سیمکارتی یا wifi  با قابلیت پذیرش غیرتماسی  و کلی درگاه ارتباطی، و بخصوص گواهینامه امنیتی سطح بالا می باشد ، این دستگاه مناسب مشاغل مهم و حساسه که دستگاه های معمولی پاسخگو نیست.

این دستگاه علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد دارای امکانات یک گوشی همراه است. درواقع با خرید کارتخوان A920  پرینتر صورت‌حساب، اسکنر، گوشی موبایل هوشمند اندروید را خرید ه اید.

این کارتخوان دارای صفحه نمایش لمسی  5 اینچی همراه  رزولوشن 1280*720 پیکسل می باشد و از فناوری ارتباطی TD-LTE / FDD-LTE، WCDMA / HSDPA / HSUPA / HSPA، بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی می کند.

این دستگاه کارت خوان دارای باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت بوده و مجهز به یک شیار کارت حافظه می باشد که امکان ارتقا حافظه از طریق کارت حافظه Micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارد.

کارتخوان سیار مدل A920  یکی از کاربردی ترین تجهیزات فروشگاهی است که به  قابلیت NFC  مجهز و سیستم عامل آن مجهز به اندروید 4.4 و دارای سرعت تراکنش زیر 3 ثانیه می باشد.

این کارتخوان دارای وزن 387 گرم و  ابعاد  175.7x 78 x 57 میلیمتر و دارای عرض رول کاغذ پرینتر 58 میلیمتر می باشد

این  باتری دارای لیتیوم یون با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت می باشد.

امکانات کلی کارتخوان A920

1.امکان نصب انواع  نرم افزار فروش و حسابداری مانند ژانیا ..انتقال آنلاین اطلاعات فروش و دریافت مبلغ را داراست.
2.مناسب مشاغل هایپر مارکت ، رستوران و کافه رستوران مناسب محیط های دارای wifi  
3.کارتخوان سیار A920 علاوه بر عملکرد مستقل، می تواند به صورت آنلاین به شبکه سیستم جامع فروش و حسابداری (مانند نرم افزار حسابداری ژانیا) متصل شده و اطلاعات فروش و دریافت مبلغ را در سیستم مرکزی، ثبت نماید. این دستگاه علاوه بر کارتخوان، پرینتر صورتحساب، اسکنر و پایانه فروش کامل بوده و چندین دستگاه را در خود جا داده است.
4.وزن کارتخوان Pax A920 بسیار سبک است و حمل و نقل آن بسیار آسان می باشد.

جهت خرید انواع دستگاه کارتخوان و گرفتن مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

 نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان

پاناپردا کارگزاری رسمی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

معرفی کارتخوان s90

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *