کارتخوان new 7210

معرفی دستگاه new 7210

دستگاه کارت‌خوان بی‌سیم نیو پوز از جدیدترین دستگاه‌های برند NewPos مدل 7210 باقیمت مناسب و کارایی بالاست. این دستگاه جزء دستگاه‌های کارت‌خوان سیار جدید و مدرنی می‌باشد که ابعاد کوچکی (55*85*170 میلی‌متر) دارد. می‌توان از این دستگاه به‌عنوان یکی از بهترین کارت‌خوان‌های سیار موجود در بازار نام برد. علاوه بر ابعاد، شکل ظاهری کارتخوان بیسیم New pos مدل 7210بسیار ظریف است و این ویژگی باعث شده تا این دستگاه بسیار خوش‌دست و قابل‌حمل و نقل باشد.

از بارزترین ویژگی‌های کارت‌خوان بی‌سیم نیو پوز وزن کم و سرعت‌بالای آن است. وزن Newpos 7210، 364 گرم است که آن را جز دسته کارت‌خوان‌های بسیار سبک قرار می‌دهد. طراحی ظریف و باریک و کارت کشیدن بسیار راحت و به‌صورت عمودی در کارت‌خوان بی‌سیم New pos مدل 7210 موجب شده این دستگاه یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های کارت‌خوان بی‌سیم در بین کابران باشد.

راه ارتباطی بسیار آسان این کارت‌خوان سیار جهت انجام تراکنش‌ها، استفاده از سیم‌کارت همراه اول، ایرانسل و سایر اپراتورها به‌صورت G2، G3 و G4 می‌باشد؛ دستگاه پوز سیار امپ 7210 نیوپوز از قابلیت Wifi نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه‌های کارت‌خوان برند نیو پوز قابلیت فعال‌سازی بر روی تمامی بانک‌های فعال سطح کشور را دارند.

قیمت کارت‌خوان سیار نیو پوز نسبت به کارآمدی آن بسیار مناسب بوده و جزء معروف‌ترین دستگاه‌های سطح بازار است.

ویژگی‌های سخت‌افزاری کارتخوان بیسیم New pos مدل 7210

شرکت NewPos همچنین با شعار “ساده اما مختصر و مفید” زیبایی، کارآمد بودن دستگاه کارت‌خوان بی‌سیم New pos مدل 7210 را در عین سادگی و کارکرد آسان توضیح داده است. این شرکت با ارائه سخت‌افزاری قدرتمند و امن در مدل نیو پوز 7210 توانسته سرعت و کیفیت و امنیت را به‌صورت یکپارچه برای کاربر فراهم کند. در ادامه ویژگی‌های دستگاه پوز سیار 7210 نیوپوزش را بررسی می‌کنیم:

1.پردازنده دستگاه کارت‌خوان نیو پوز 7210

پردازنده 32 بیتی در AMP newpos 7210 موجب شده است که عملیات پردازش به‌صورت Multi Task یا چندکاره انجام‌شده و سرعت تراکنش‌ها بسیار بالا باشند؛ همچنین رم ۱۲۸ مگابایتی این دستگاه کمک بسیار قابل‌توجهی در سرعت پردازش و سرعت تراکنش‌ها کرده است، هر تراکنش در کارت‌خوان بی‌سیم New pos مدل 7210 حدود 1 الی 3 ثانیه به طول می‌انجامد.

لازم به ذکر است که قیمت کارت‌خوان سیار نیو پوز در بازار در مقایسه با دستگاه‌های موجود، با توجه به سخت‌افزار بسیار قوی دستگاه، بسیار مناسب بوده و قابل‌خرید برای تمام مردم است.

2.نمایشگر کارت‌خوان بی‌سیم Newpos مدل 7210

می‌توان گفت که از دیگر مزیت‌های دستگاه پوز سیار امپ 7210 نیوپوزش نمایشگر LCD (2.8 اینچی) و رنگی آن است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

3.پرینتر دستگاه کارت‌خوان AMP newpos 7210

پرینتر نصب‌شده بر روی این مدل کارت‌خوان از دسته پرینترهای Thermal Printer می‌باشد که جزء پرینترهای با سرعت‌بالا و بسیار باکیفیت است، و کاغذ پرینتر مربوط به این دستگاه نیازمند رول 58 میلی‌متری است.

4.باتری کارتخوان بیسیم New pos مدل 7210

دیگر ویژگی حائز اهمیت این دستگاه که باعث محبوبیت آن در بین مردم شده باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری (3.7 ولت) است که در نوع خود بسیار پرقدرت و کارآمد است؛ که حتی می‌توان با اطمینان ذکر کرد که این دستگاه جزء کارت‌خوان‌های باقدرت باطری بسیار خوب موجود در بازار است. این باتری با 1 ساعت شارژ شدن می‌تواند دستگاه را 10 الی 13 ساعت (24 الی 72 ساعت در حالت استند بای) از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند. این ویژگی دستگاه AMP newpos 7210 با توجه به قیمت کارت‌خوان سیار نیو پوز بسیار قابل‌ستایش است.

دیگر ویژگی‌های دستگاه پوز سیار 7210

لازم به ذکر است که دستگاه پوز سیار 7210 نیوپوزش از فناوری کنترل از راه دور از طریق New TMS نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای صفحه‌کلید دکمه‌ای است و کلیدهای این دستگاه شامل 10 کلید حروف الفبایی، 8 کلید عملیاتی و 1 کلید برای خاموش و روشن کردن دستگاه است. همچنین سیستم‌عامل این دستگاه از قابلیت Multi Language یا چندزبانه بودن نیز پشتیبانی می‌کند.

فعال‌سازی کارتخوان بیسیم New pos مدل 7210

بعد از خرید کارت‌خوان سیار نیو پوز، مدت‌زمان فعال‌ سازی کارتخوان نیو پوز 7210 حدوداً 1 روز کاری است.

مدارک موردنیاز جهت فعال‌سازی کارت‌خوان بی‌سیم نیو پوز:

تصویر رنگی از صفحه اول شناسنامه

تصویر رنگی از پشت و روی کارت ملی

تأییدیه شبا با مهر بانک

تأییدیه کد پستی

ثبت‌نام مالیاتی

تکمیل فرم استشهادنامه

خرید کارت‌خوان سیار نیو پوز

برای خرید کارتخوان بیسیم New pos مدل 7210 با پشتیبانی و کارشناسان پاناپردا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *