کارتخوان سیار AF70 Anfu

شرکت    Anfu Technology Co. یک شرکت چینی با تکنولوژی بالا هست که محصولات متنوعی با استانداردهای بالا در ضمینه تجهیزات پرداخت دارد.این دستگاه کارتخوان سیار محصول کشور چین می باشد و شرکت وارد کننده الکترونیک کارت ارس می باشد. درادامه مقاله به معرفی کارتخوان سیار AF70 Anfu می پردازیم:

اتصال کارتخوان AF70  به وای فای

قابلیت مهم دیگر این دستگاه اتصال آن به شبکه وای فای است به طوری که شما می توانید بدون استفاده از سیم کارت و با اتصال به شبکه وای فای این دستگاه را به شبکه بانکی متصل نمایید. از محاسن داشتن وای فای بر روی دستگاه کارتخوان سیار می توان به این موارد اشاره کرد که ممکن است پذیرنده در محلی قرار داشته باشد که هیچ گونه سیم کارتی آنتن ندهد درنتیجه پذیرنده دستگاه کارتخوان سیار را می‌تواند به یک شبکه بی سیم وای فای متصل نماید و تراکنش خود را انجام دهد.

گارانتی شرکتی یک ساله

این کارتخوان سیار دارای یک سال گارانتی شرکتی ایده سازان می باشد.و خدمات پس از فروش این کارتخوان شامل گارانتی می باشد.

دو سیمکارت همزمان کارتخوان سیار

یکی دیگر از محاسن استفاده ازدو سیمکارت همزمان می باشد. سرعت تراکنش بسیار بالای این دستگاه است به طوری که شما در کسری از ثانیه می توانید تراکنش مالی خود را انجام دهید این قابلیت این امکان را به شما می دهد که بدون هیچگونه نگرانی از قطع و وصل بودن ارتباط خود با سیستم بانکی تراکنشات متعددی انجام دهید.

شارژر USB Mini کارتخوان سیار آنفو AF70

این دستگاه کارتخوان سیار وای فای دار همانند دیگر دستگاه های کارتخوان سیار که از سوکت usb مینی استفاده می کنند با ولتاژ ۵ ولت و با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر به پذیرندگان عرضه می شود ظرفیت باتری کارتخوان سیار وای فای دار انفو این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه نگرانی بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت استفاده مفید از دستگاه داشته باشند و تنها کافیست دو ساعت این دستگاه را شارژ نمایید تا خیالتان بابت تراکنشات آتی راحت باشد.

سرعت تراکنش آنفو ANFU AF70

با توجه به اینکه کارتخوان سیار آنفو AF70 ار اتصال وای فای بهره می برد و اتصال وای فای سریعتر از اتصال سیمکارت می باشد در نتیجه شما با متصل شده به شبکه وای فای مودم خود می توانید سرعت تراکنشی در حد 2 ثانیه ای را انجام دهید. البته سرعت تراکنش با سیمکارت نیز در حد 3 ثانیه می باشد که در بین کارتخوان های سیار بسیار خوب است.

کیفیت بدنه کارتخوان سیار

جنس بدنه کارتخوان سیار آنفو AF70 از نوع پلاستیک فشرده و بافت مات و در رنگ مشکی موجود و وارد بازار کشور شده. کیفیت بدنه کارتخوان سیار آنفو AF70 از نوع خوب و قابل قبول است و به راحتی می تواند ضربه های در ارتفاع 1 متر را تحمل کند.

باتری کارتخوان سیار

باتری کارتخوان AF70 دارای ظرفیت 2600mA می باشد که میتواند تا 8 ساعت شارژ را نگهداری نماید.

بدنه کارتخوان

دستگاه پوز AF70 یک دستگاه کارتخوان خوش ساخت و خوش دست میباشد که نسبت به قابلیتهایی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برای مشتریان برخوردار است.دستگاه کارتخوان آنفو AF70 دارای بدنه قوی می باشد و از تکنولوژی ارتباطی وای فای  WiFi پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از دو سیمکارت

این دستگاه کارتخوان با پشتیبانی از 2 سیمکارت اطمینان از آنتن دهی در مناطق مختلف را بالاتر برده است.

میزان نگه داری شارج

نوع باطری کارتخوان سیار آنفو AF70 از نوع لیتیومی و با ولتاژ ۵ ولت و ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپری میباشد. با توجه به ظرفیت خوب باطری کارتخوان سیار آنفو AF70 و مصرف بسیار کم این کارتخوان سیار، شما به راحتی می توانید به صورت مداوم تا ۴۸ ساعت کار می کند.

اتصال کارتخوان به  وای فای

یکی از مزایای کارتخوان آنفو AF70   اتصال همزمان gprs و وای فای می باشد. اتصال به وای فای این امکان را می دهد که زمانی انتن دهی وجود ندارد و امکان اتصال به نت سیمکارت وجود ندارد تراکنشات خود را با وای فای انجام بدهید.

جهت خرید کاتخوان آنفو با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

معرفی کارتخوان مورفان کامبو

معرفی کارتخوان PAX S90

معرفی کارتخوان D210

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *